Pagini

marți, 30 iunie 2009

Leapsa - Cine e Claudanu'?

Sunt un copil(daaaaaa, copil, na ca am zis-o) mic si idiot, cu aspiratii mari.
Mi-as dori sa am o cariera stralucita si o familie fericita.
Nu-mi plac oamenii care vor sa para altceva decat sunt de fapt(indeed, fakerii).
Orice
vreau, primesc(chiar si prin santaj emotional :D)!
Nu uit
sa multumesc celor ce ma ajuta si care-mi sunt alaturi when needed.
Nu pot
sa rezist dulciurilor.
Pot
sa cant la pian, sa scriu, sa pictez, sa desenez(sunt un mic artist, deep down my heart).
Urasc
sa ma trezesc dimineata la ora 7. Mereu mai stau 5 minute in pat, dupa ce suna alarma.
Imi plac
oamenii optimisti, care au puterea de a zambi, indiferent de problemele cu care se confrunta.
Joc teatru
mai deloc. Nu am talent actoricesc.
Pregatesc un articol, insa mi-e lene sa il finalizez.
Imi place
sa ascult muzica, pentru ca ma relaxeaza enorm.
Nu
suport ipocrizia.
Apreciez
inventivitatea.
As vrea
sa stiu sa gatesc.
Ma tem
de broaste, de inaltime(tzuiu stie), de aglomeratie si de scari.
Imi pare rau
ca nu am plecat cu bursa Erasmus pe durata studiilor.
Aud
tastele Adelinei, care scrie stiri de zor.
Vad
programul de la Forumul National ORL si un post-it cu examenele din sesiune.
Nu imi place
de mine ca am doar 1, 61 la inaltime :((
Rar
ma enervez, insa atunci, e de rau.
Pastrez
multe bonuri fiscale prin geanta.
Nu sunt multumita
ca nu mi-am indeplinit obiectivul de a trece la "fara taxa"in anul 2 de master.
Sunt confuza
dimineata, cand ma aflu in fata dulapului de haine si nu stiu cu ce sa ma imbrac.
Ar trebui
sa slabesc, ca a venit vara!
Am nevoie
de multa cafea, astfel incat sa functionez dimineata.

Leapsa
merge mai departe la:

-
Ade, care trebuie sa isi reia activitatea pe blog. Sper sa o determin sa scrie azi si sa ne dea mai multe detalii despre ea, completand acest chestionar;

-
Sab, pe care n-am mai vazut-o de un car de ani;

-
Mishu, colegu' de la master, care sper sa pregateasca o revenire in forta pe blogul personal.

- Corina, piciorusul tripod-ului de la Timisoara. Let's see Corina, cine esti :)

- Jane, care trebuie sa isi reinvie blog-ul.

Niciun comentariu: